vinter
2015-01-12 / 15:28:51

Nu har snön äntligen kommit. Det är närmare 10 minus ute och det har snöat 2 dagar konstant, tycker det är så mysigt! Jag var på kurs fredag-lördag i Uppsala med några andra tjejer på SGA, bodde på hotell och spenderade den mesta tiden i en gympahall. Skönt att ha det gjort! Förra veckan blev vi klara med garderoben och vi fixade en ny hallmöbel. Så roligt att hålla på hemma! Vill göra om mer nu ju.. Men det får nog vänta lite :)
 
Vi bjöd Fia och Marcus på middag en kväll också, tre-rätters och vin, riktigt trevligt! Nu är det måndag och vardag igen. Känns sådär..
 
Även fast jag tycker om att det har kommit snö kan man ju inte låta bli att längta lite till 28 februari. Då ligger jag har med min bästa vän ♥

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback