äntligen helg
2015-01-16 / 22:26:00


Var ute och åkte skidor härom dagen! Så roligt och mysigt. Hoppas snön håller sig kvar så jag kan åka några dagar i veckan.
 
Har jobbat i Storvik nu i två dagar, och när jag kom hem idag ringde dom och frågade om jag ville ha ett längre vikariat! Så himla roligt. Så får se hur det blir men är förhoppningsvis där ett tag nu framöver, som resurs! Det firar jag ikväll med kladdkaka och soffhäng. Imorgon ska det bli såå skönt med sovmorgon. Sen ska vi iväg på shopping men annars har jag inga större planer.
 
Hämtade ut min nya telefon för någon dag sedan, en iPhone 6. Så underbart med lite bättre kamera! Annars har jag bokat en sjukt rolig sak den 8 februari, så taggad. Livet just nu är rätt bra faktiskt <3

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback