underbar lördag
2014-09-14 / 17:45:00

Vilken fantastiskt helg jag haft. I fredags åkte jag på läger i gymnastikens hus med truppen, vi tränade, lekte, myste och åt massa gotta. Sen somnade vi gott i "borgen" vi byggt av redskap, så mysigt! Lördagen började vi med lite styrka innan vi avlutade lägret. Jag åkte hem, fixade mig lite och åkte ut på Storsjön för kräftskiva med mina underbara tjejer. Emma hade fixat så bra  Hade såå roligt och det var så mysigt!! Perfekt väder och perfekt sällskap, kändes som en riktig sommardag.
 
På kvällen var det inflyttningsfest hos Emma och bartömning sista kvällen på Lobby. Hade jätteroligt på förfesten men när vi kom till Lobby var det sjukt lång kö så man kom inte in. Så himla galet. Men vi lyckades iallafall komma in i ca 5 minuter innan vi gick hem. Bra kväll iallafall! Idag har jag jobbat och nu njuter jag av att chilla. Blir pizzamys ikväll.
 
Men först: gå och rösta! :)
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback