torsdag
2014-09-11 / 10:29:17

Godmorgon! Ska snart promenera till mamma och lämna en sak sen ska jag åka till skolan. Börjar sedan jobba kl 15, det var någon vecka sedan jag jobbade så ska bli roligt! Går förresten bra nu. Tappade bort mina nycklar för 2 veckor sedan, & igår när jag tränade mina barn tappade jag mobilen så hela framsidan sprack i ungefär 1000 delar. Känner mig krossad. Och inte nog med det så hade Eric inbrott i sin bil här utanför inatt, vilka jävla idioter på riktigt. Usch.
 
Var i Valbo med Julia för någon dag sedan och köpte nya träningskläder. Hittade den här underbara hoodtröjan på Intersport.

Kommentarer:

Postat av: Jolin Berg

Snygg tröja, den ser riktigt skön ut :)

2014-09-11 / 18:14:09
URL: http://sluhusdjursagronom.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback