September
2014-09-08 / 12:53:46

Hej! Har hänt mycket på senaste tiden. Det har hunnit bli september men värmen har kommit tillbaka. Har varit underbara dagar! Förra torsdagen åkte jag upp till Sollefteå för min farfars begravning. Vi bodde i pappas kompis stuga vid sjön och hade det jättemysigt. Begravningen var sorglig(såklart) men jättefin ♥ Pappas kompis Sebastian spelade Himlen är oskyldigt blå på begravningen, så fint. Det var iallafall roligt att träffa släkten igen och vi åt god mat och tog det lugnt.
 
 
När jag kom hem på lördagen gick jag på Zillah & Totte med Hanna, supermysigt. Efter åt vi sushi som hon önskat! På kvällen blev det fest som avslutades i Gävle, riktigt bra kväll! Sen blev det ny vecka och gymnastikträningarna drog igång, så nu är veckorna fulla av gymnastik, love it. Sen har jag även gått en del i skolan..
 
I fredags var vi på middag hos min familj och i lördags spelade vi golftävling hela dagen! Det var scramble och efter var det kräftskiva i golfresturangen. Riktig rolig dag! Det gick väldigt bra för oss också :-) På kvällen var jag på fest med tjejerna hos Moa.
 
 
Nu är det måndag igen och jag håller på tvättar och fixar hemma. Senare ska jag iväg till Valbo eller Gävle med Julia, vi hörs! Puss

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback