one time
2014-09-26 / 11:06:54

Igår gick dagen från sjukt dålig - till världsbäst.
Jag hade precis duschat och skulle lägga mig i soffan när Eric skulle på kalas. Eftersom jag är sjuk så skulle jag stanna hemma.. Jag stog i köket när det plingade på dörren och Eric gick och öppnade. Hörde ett hej men fattade inte vem det var, så jag frågade Eric: vem är det?? Men han svarade inte och några sekunder senare kikar min fina bästa vän Mia in i köket. Alltså chocken. Hon är ju på andra sidan jorden??

Fattade verkligen ingenting. Började typ störtgrina och skakade, haha blev så överaskad ♥ Lugnade iallafall ner mig lite och var så glad att jag fick pussa på henne igen. Så hela kvällen satt vi i soffan och försökte prata ikapp allt vi missat. Kan inte förstå att vi inte pratat med varandra på ett HELT år? Det är sjukt ju. Men nu är hon hemma igen och när jag kommer hem från Turkiet ska jag lägga beslag på henne 

Bild från när vi var i Stockholm för ca 5(!!) år sedan. Har så många fina minnen ihop med denna tjej ❤ Vad jag älskar henne!!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback