divergent
2014-09-25 / 15:20:57

Hej. Igår var ingen höjdardag, vaknade med halsont och mot kvällen blev jag sämre. Så idag har jag legat inne och sovit/kollat på film. Mår skit verkligen och måstemåste bli frisk till lördag. Det som var bra igår var att jag träffade mamma och Louise som varit i London, och mina gympatjejer som var jättedukiga på träningen ♥ Jag har kollat på Divergent idag, åh så bra den var!! Nu ska jag försöka äta lite och packa lite, om jag orkar. En till grej som hänt är att jag hoppat av skolan, eller aa de två kurserna jag läste. Ångesten är total men jag kan inte gå runt och må dåligt och plugga nånting som jag tycker är sjukt ointressant. Så nu ska jag fokusera på det som är roligt i livet och om jag måste, ta tag i plugget senare när jag har mer motivation.


Nu har jag två dagar på mig att bli frisk.. Hörs.


Fick en present från London 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback