helgen
2014-10-27 / 11:11:00

Har haft en toppenhelg hemma. I fredags åkte jag och Per bil hem och direkt när jag kom hem åkte jag till Göransson för säsongengs bandypremiär, SAIK vann! Sen blev det en lugn kväll för på lördagen var det dax för högskoleprovet. Tycker det är sjukt svårt och tråkigt det där, men nu var det sista gången jag gjorde det! På kvällen åt jag middag hemma hos familjen och sen blev det utgång på Allstar med mina favoriter. Jag och Frida förfestade här hemma med killarna, hade en jätterolig kväll!! Igår söndag tog jag det lugnt hela dagen, städade lägenheten och var på gympaträning. Idag har jag njutit av att äntligen få sova ut! Ska ta det lugnt idag bara och imorgon bär det av mot sista veckan i Stockholm, ska bli en sån bra vecka! Längtar dock otroligt mycket till på lördag ♥♥♥ Vi hörs!

Mysiga höst!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback