13 oktober
2014-10-18 / 15:59:00

Nu har det blivit ett långt uppehåll! Men har haft så himla mycket för mig. Var ju i Alanya en vecka med Eric och hans familj. Hade en underbar vecka med sol, bad, god mat och lite alkohol. Så välbehövligt ♥ När jag kom hem blev det en spårad fest på Allstar och sedan åkte jag iväg på min utbildning till nagelterapeut i Stockholm. Nu har det gått två veckor av utbildningen och oj så roligt jag har haft. Har träffat underbara människor och jag har gjort mina första naglar. Älskar det! 
 
Nu är det helg och jag är hemma, såå skönt. Ska bara ta det lugnt och mysa hela helgen, känner att jag behöver det. Puss 
 
Mina första naglar, på mig själv. Inte det lättaste..

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback