mina bebisar
2014-11-06 / 21:56:00

Jag suger faktiskt på att blogga just nu!! Men är nu klar med min utbildning och har haft jättemycket för mig. Har haft kunder här hemma i min salong som jag ordnat, jättenöjd. Men de roligaste, jag har blivit med bebisar! Hur sjukt? Så länge som jag tjatat på Eric har han äntligen gått med på det, och inte bara en, utan två ♥ Dom är så goa, älskar dom så mycket haha, vill inte vara ifrån dem.

I lördags var vi och hämtade dem och det var så mysigt. I måndags var jag på min sista dag i Stockholm på skolan, dekorationsdag. Kommer sakna dessa underbara människor jag lärt känna och oj vilken rolig månad jag haft! Så glad att jag gjorde detta ♥ Nu är det bara att jobba på hemma och sedan diplomera mig!


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback