Söndag
2014-05-11 / 22:38:31

Det blev en lyckad dag igår! Jag fixade, handlade och bakade på dagen innan gästerna kom runt 16:00. Fick massa fina presenter och jag bjöd på smörgåstårta och fika, mysigt kalas.

Runt 20:00 började tjejerna komma och då bjöd jag på snittar till Eurovision! Rolig kväll och tack till mina tjejer för fina presenter och fint sällskap. Lobby var mindre roligt men det är som de är!

Idag har jag pluggat matte med Frida och hennes pojkvän, sen har vi varit en sväng i Valbo.

När jag kom hem åkte jag o Eric till min moster en sväng sen åt vi på matkällarn, mmmm! SEEEEN, har vi varit hos Erics kompis Ted som fått kattungar!! Dog, så jävla underbara. Vill ha allihopa och ville aldrig gå därifrån. Så söta <3

Nä nu ska jag sova. Imorgon är det plugg som gäller, PUSS.



Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback