Maj
2014-05-04 / 18:57:00

Hej! I onsdags var det sista april och vi tjejer köpte mat på Tzatziki innan vi åkte hem till Karin. Vi åt, drack och pratade innan några av oss åkte hem till Filip där vi festade till typ 6 på morgonen. En sjukt bra kväll med lite för mycket dricka dock, haha!
 
På fredagen kom min pappa på besök (han hade inte sett vår lägenhet) så jag, han och Eric åt en riktigt god middag på Charlys innan vi avlutade kvällen på Living Room (lära ju visa honom var vi hänger varje helg, hehe) där vi drack några drinkar och åt efterrätt. Riktigt roligt att äntligen ha pappa på besök! Igår var vi till IKEA en sväng innan pappa åkte hem till Stockholm igen. På kvällen var jag på bio med tjejerna, jag och Becca såg The Other Woman och den var sååå rolig! En riktigt bra film, love it.
 
Idag har jag varit i Valbo med Beccis och sedan ätit middag hos mormor och morfar med familen. Nu väntar jag på att Eric ska kommer hem (han har tagit grönt kort i helgen) så ska vi ha myskväll framför tv:n med chips och dipp.
 
1. En selfie från valborg ♥ 2. Jag o pappa
 
1. Valborg 2. Charlys
 
1. Drink + efterrätt på Lobby 2. Jag gjorde lyxfrukost åt pappa!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback