Helgen
2014-05-19 / 15:15:00

Har haft en bra och sjukt varm helg! Det har varit riktigt sommarvärme :-) Som jag älskar det! I fredags var jag i Ockelbo och shoppade med mamma och Louise innan jag stannade hos Eric på golfbanan. Testade slå för första gången och gud så svårt det var! På kvällen fick vi god mat hos Erics föräldrar.
 
I lördags gick jag och jossan en promenad i Högbo innan det blev middag och häng hela kvällen på Living rooms uteservering, äntligen!
 
Igår pluggade jag mest hela dagen förutom när jag solade och var på kalas hos Sophia. Idag har jag haft tenta och sedan städat lägenheten + bäddat rent. Skönt att ha det gjort! Idag regnar det ute så det blir bara att ta det lugnt hemma. Kanske blir en kort springtur om det slutar.
 


Kommentarer:

Postat av: Veronica

Vad gott och härligt det ser ut!

2014-05-19 / 16:00:00
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: GoForFit

Mums! :)

2014-05-19 / 16:06:03
URL: http://goforfit.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback