födelsedag
2014-05-07 / 15:11:00

Har varit på lunch med Fia på Tzaztiki, så gott. Blev dessutom bjuden ♥ Nu har jag pluggat lite matte, och ska snart fortsätta med det. Men först tänkte jag visa lite från gårdagen.
 
Blev så himla himla glad igår när det trillade ner ett paket i brevlådan och det var från Mia! Hela vägen fråm Australien hade hon skickat ett paket till mig som dessutom anlände på födelsedagen. I paketet låg det ett fint brev och den UNDEBARA klänningen här nere. Åh blev så glad. Älskade vän vad jag saknar dig, tacktacktack! ♥

Av mormor & morfar fick jag de fina skorna från Moheda, älskar dom! Av Rebecca fick jag (förutom trerätters middag, ett linne och en goodiebag) den här fina plånboken/väskan jag önskat mig! SÅ FIN. Världens bästa vän.

Rosorna fick jag av min kärlek ♥


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback