Silver
2014-03-31 / 13:44:18

Hej! Har haft fullt upp hela helgen! Men en väldigt bra helg har jag haft. I lördags var jag upp tidigt, nervös som bara den, och tog mig till jernvallen där min syster tävlade på förmiddagen. Det var så mycket folk och många lag så det blev väldigt försenat. Jossan var duktig och alla andra gymnaster också! 

På eftermiddagen var det iallafall får tur för tävling och jag höll på svimma för jag var så nervös haha. Men allt gick bra! Vi gjorde rätt många fel i friståendet (lite acceptabelt med tanke på att vi precis lärt oss det) men fick höga poäng ändå. Sen hade vi några fall på tumbling(en av dem var jag) och många fall på första varvet på trampetten. Men vi var nöjda ändå (jag var jättenöjd för jag spikade min 540 skruv <3) och det slutade med att vi kom på en andraplats! Superroligt, bästa seniortruppen 

På kvällen var jag ut med tjejerna och kvällen var väl sådär.. Slutade inte som jag tänkt iallafall.

Igår var vi med på förstasidan i tidningen, haha så kul! Tog det lugnt hela dagen och åt grillat i Stensätra. Avslutade kvällen framför Annika Bengtzon - livstid på tvn.


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback