neverfull
2014-03-19 / 22:16:00

Drömväska! Louis Vuitton, Neverfull ♥
Får nog vänta och spara ett tag dock, har en dröm att den ska bli min i höst.

 
Ligger i sängen och ska snart sova. Imorgon ska jag upp tidigt till skolan, för ovanlighetens skull typ. Har kollat utbildningar idag med Sofia, hon är supertaggad på att jag ska välja ett program på hennes skola och jag funderar faktiskt på det, skulle va sjukt kul. Dock skulle det bli jäkligt mycket pendla, tåg osv. Så får se vad jag bestämmer mig för. Alla dessa val. För alla som glömt det får man alltså söka högskola till hösten nu. Nästa vecka ska jag försöka jobba någon dag om jag får. Dags att ta tag i livet nu. Bort med ångesten.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback