sista juni
2014-06-30 / 23:39:31

Det är alltså 30 juni idag och det känns mer som höst än sommar. Så ledsen. Har iallfall jobbat idag men imorgon är jag ledig, så skönt. Ska göra någonting på dagen med Louise, vet inte vad än. Beror på väder! På eftermiddagen ska jag och Eric kanske åka iväg på en tripp till Stockholm! Idag har jag fått ett antagningsbesked till hösten så nu vet jag iallafall en sak jag ska göra. Är så himla jobbigt att inte veta alls vad man ska göra.. Nu har jag iallafall lite hopp om några saker! Nu ska jag sooova. Natti.
 
Saknar min besti.

Kommentarer:

Postat av: Erika

Men vad är det för antagningsbesked du fått? Nu blir jag nyfiken kram Mamma

2014-07-01 / 06:39:53
Postat av: Rebecca

Miss you too love!!! ❤️❤️❤️❤️

2014-07-02 / 05:57:34
URL: http://rebeccamanda.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback