leksand
2014-07-14 / 21:55:00

Hej på er. Har glömt att uppdatera här! Jag gick min första golfrunda med Eric i onsdags, det var kul faktiskt och jag var inte helt värdelös! Golfspelandet är nog inte över för mig ;-) 
 
I fredags och lördags var det jobb sedan fest, love it. Vi åt middag hemma hos Becca och sedan blev det alkohol och fest till 05-06 på morgonen, hade såå kul! På söndagen var man ganska död men jag hjälpte Becca att städa och sedan lagade vi tacos, mysig kväll!
 
Idag har jag och Becca haft världens bästa dag. Vi åkte rätt tidigt mot destination Leksand sommarland, och där blev vi som barn på nytt! Vi lekte runt, badade och åkte olika vattenrutchbanor, såå kul haha. På vägen hem stannade vi på kupolen där vi åt glass.
 
Nu ligger jag i soffan och kollar på Beck. Är ledig imorgon också, så ska bara njuta och ta det lugnt. 
 
Bilder från Instagram, orkar inte föra över några andra..

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback