Golf
2014-07-17 / 20:47:00

Igår efter jobbet åkte vi till Stensätra och slog på grillen innan Jossan och Posse kom för middag! Supermysigt. Efter vi ätit åkte vi till Högbo och spelade golf, riktigt roligt hade vi! För att vara nybörjare måste jag säga att jag och Jossan gjorde riktigt bra ifrån oss :-) Kul var det! 
 
Idag har jag jobbat och nu sitter jag har väntar på att maten ska bli klar. Är trött efter en dag på jobbet så sen ska jag slå mig ner i soffan. Kan inte förstå att jag bara har några veckor kvar av sommarschemat! Helt sjukt vad den här sommaren har gått fort.. Och då har man ändå jobbat hela sommaren. De sista veckorna jobbar jag iallafall sjukt mycket. Men jag klagar inte! I september åker vi till Turkiet en vecka ♥ Längtar!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback