Mitt 2013
2014-01-09 / 14:58:00

Januari och Februari. Jag jobbade i Kungsberget, hade så kul med Linnea där, Eric fyllde 20, flyttade hemifrån med min kärlek(som satt med brutet ben), hade myskväll med mamma i Gävle med mat och bio och fixade mycket i lägeheten.
 
 
 
Mars och April. Eric tog bort gipset så vi åkte till Barkarby och Täby, firade flera som fyllde 20år, var på fest på Bolaget, jobbade väldigt mycket i Berget, var på bandyfinal och SAIK förlorade, var på Lobby på devetdu. Hade 20årsfest med tjejerna, bokade NY, jobbade mitt sista pass i Kungsberget och var på Justin Bieber med Matilda. 

 
 
Maj. Jag fyllde 20 år och åt mat på Church Street. Var i Stockholm på Sthlm Marathon och på Let's Dance.

 
 
Juni. Åkte båt i Stockholms skärgård, var på Eckerökryssning, jobbade på Högbo Qvarn, åkte till New York och Boston, firade midsommar med tjejerna hos Matilda.
 
 
 
Juli. Sommarjobbade på Ängsbacken, festade, hängde vid Sannas pool, var på stranden, åkte till Stockholm med Eric, åkte båt i skärgården, var på Eckerökryssning, åt middag på Living Room, gick på Lobby.
 
 
 
Augusti. Becca kom hem ♥ Det blev översvämning här, började plugga, festade mycket och fick en kusin.
 
 
 
September. Åkte till Istanbul, tränade gymnstik, hade lagfest och dansade poledance + utgång i Gävle, pluggade rätt mycket och festade såklart.
 
 
 
Oktober och November. Pluggade... Var på Lars Winnerbäck, fortsatte festa väldigt mycket(galen höst), klippte och färgade håret hos Matilda, var på World Cup, fick ny mobil, var hos pappa, gick ut med Elvira, köpte julklappar, var på Sacomässan, shoppade i Täby och hade en spårfestkväll som jag sent kommer glömma.
 
 
 
December. Firade Becca som fyllde 20, förberedde inför julen, pluggade, var hos pappa och firade lite jul, träffade Sofia, var på Sturebadet, fick jullov och firade en fin jul/nyår. 
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback