kärlek
2014-01-28 / 19:19:00

 
Ska snart åka iväg på gymnastiken ♥ Haha hittade en så sjukt gammal bild från Ockelbolägret, vi är flera på den här bilden som tränar än idag. Så kul! Blev lite sådär nostalgisk precis så sitter och lyssnar på massa låtar från förr. Både låtar som får mig att relatera till gymnastiken och låtar från högstadietiden, nästan läskigt, man får ju rysningar, haha. Åh, massa låtar får mig att sakna Mia SÅ mycket, ont i hjärtat. Spec. Augustana - Boston, Keri Hilson - Knock you down, Chris Brown - Forever, Justin Bieber - One Time, Coldplay och Erik Hassle. Kom hem nu my soulmate.

Kommentarer:

Postat av: Anonym

Men sluuutaaaa, saknar ihjäl mig efter dig min älskling <\3

2014-01-31 / 06:30:51

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback