happy new year
2014-01-01 / 23:43:00

Hej mina vänner! Det var inte igår.
Har firat jul + nyår och njutit av min ledighet! Har haft ett jättebra jullov och har gjort massa saker.
 
♥ Fredagen innan jul åt jag och Eric middag på Charlys, så mys. På lördagen åkte jag till Stockholm över dagen. Jag gick på stan först, sen åkte jag och hälsade på Sofia i hennes nya lägenhet i Flemingsberg. På eftermiddagen gick jag med pappa på Sturebadet och sen åt vi middag på Teatergrillen och firade lite jul. Fick ett par primeboots i julklapp av honom! <3 På söndagen klädde vi granen här hemma och städade inför julafton.
 
 
♥ Julafton började vi med frukost i Stensätra. Sen vidare mot Årsunda på lunch, paketöppning och Kalle Anka. Sedan till Storvik för middag och tomte, och sist Erics kusiner för ännu mer paket och mat. Hade en så bra julafton och fick såå mycket fina saker! Alldeles chockad. Fick en Colmar-jacka och ett Michael Kors-armband av Eric, han skämmer bort mig så min älskling. Sen fick jag massa fler julklappar också, så tacksam<3
 
 
♥ På juldagen firade vi också jul hemma hos min familj med mammas sida av släkten. Så mysigt! Älskar min släkt! Sen var det party såklart. Förfestade hemma hos Maja och sedan var det Lobby, återigen en bra kväll med fina människor.
 
♥ Efter dessa dagar tog vi det bara lugnt. I fredags var vi på Bio, hundraåringen! Rolig film. Men efter detta blev jag dödssjuk. Fick feber och sov hela helgen, helt sjukt vad trött jag var. Men febern försvann iallafall och jag kunde fira nyår med mina vänner!
 
♥ Igår, Nyårsafton firade vi hemma hos Evelina. Sjukt bra kväll med trerätters, skumpa, nostalgilåtar och fina vänner! Det enda som saknades var nyårspussen av Eric. Fick pussas med min bästa vän iallafall! Men efter 12 var vi trötta och jag så förkyld så vid 2 gick jag hem och bäddade ner mig! Efter ett tag kom mitt hjärta också.
 
 
Idag när jag vaknade hade jag absolut ingen röst alls! Allt jag får fram är viskningar! Haha helt sjukt låter det. Men det lär väl gå över.
 
Nu är det 1 januari 2014 och i år har jag faktiskt inte så mycket planer och löften! Det jag ska göra är väl att börja träna, standard! Men jag måste faktiskt lova mig själv det! Min kropp behöver det.. Sen ser jag fram emot att resa någonstans detta år, och klara av detta år på högskolan.
 
Hoppas alla hade en bra nyårsafton, och gott nytt år på er!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback