Bye 2013
2014-01-01 / 19:14:00

Nu när året är slut gör jag en liten lista, får se om jag skriver en sammanfattning sen också! Hejdå 2013 och heej 2014.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp! Jag flyttade hemifrån, blev sambo(sjukt det låter), åkte till New York och sen finns det nog fler saker.
 
Har du några nyårslöften? Ska vara mer hälsosam och vara mer positiv.
 
Blev du kär i år? Fortsatte vara lika kär i Eric och vi firade 2 år ♥
 
Vilka länder besökte du? USA, Turkiet.
 
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Tråkigt men tror inte jag kommer på något! Flyttade i början på februari men minns inte datum..
 
Vad var din största framgång 2013? Somsagt, flyttade hemifrån. Blev väl lite mer "vuxen" kan man väl säga då. Och att jag började plugga!
 
Största misstaget? Lagt ner för mycket tid på skitsaker, som bråk osv.
 
Bästa köpet? Min Mac och min iPhone. Och alla saker i NY! Köpte så mycket nice. Och från Eric säger jag vååår lägenhet <3
 
Vad spenderade du mest pengar på? Inredning, mat, alkohol.
 
Vart har du jobbat? Först säsongade jag i Kungsberg, sen förskolor, Högbo Qvarn och sen sommarjobb på Ängsbacken.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaa vännerna och Eric ♥ Och att jag äntligen fick besöka NY! Fick även min älsklingsväska av Eric i ny, en Michael Kors, så glaaad!
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013? Wake me up med avicii
 
Vem har du umgåtts mest med? Eric såklart.. Sen vän är väl becca när hon kom hem från USA. Då blev jag hel igen.
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det vet jag faktiskt inte!
 
Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar och jobbat.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag åt middag med Eric på Church Street sen hade vi bara en mysig kväll.
 
Var 2013 ett bra år? Absolut!
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback