sjuk igen
2014-02-11 / 19:29:00

Hej! Hade en jättebra lördag med mina tjejer, kollade på melodifestivalen först sen gick vi ut på Lobby igen! Haha förstår inte, vi kan inte hålla oss därifrån. Bra kväll iallafall och på söndagen var det dags för jobb! Jobbade som personlig assisent i Gävle och det gick bra. Åkte med honom till Stockholm till internatet och sen tog jag tåget hem. Kändes som världens längsta söndag verkligen..
 
Igår vaknade jag sjuk igen, blir så less. Precis när man börjat komma igång med träningen. Så nu är det vila igen och jag väntar bara på att min röst ska försvinna igen.. Känns nämnligen så. Idag har jag legat i soffan, kollat resor och kollat på OS på tv, sprintfinalen i längdskidor var sjuk! Men de tog 2 medaljer! :-) Nu kollar vi på bandy men ska snart ta en tripp till ICA för lite gotta.
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback