februari
2014-02-03 / 13:48:00

Åh vilken bra helg jag haft! I lördags åkte jag skridskor från Hedåsen till Strandbaden med Eric och Posse, så mysigt. På kvällen var det tänkt att jag skulle ta det lugnt med melodifestivalmys men det blev inte riktigt så! Jag åt middag med Eric, Becca och Pontus på Mulligans och sedan åkte jag och Becca till Evve för vin och Mello.
 
Det blev rätt mycket dricka sen började vi tagga krogen, OCH ÅÅÅH vilken fantastisk kväll på Lobby vi hade. Haha trodde aldrig att det skulle bli en sån bra kväll, men vi var helt crazy och alla hade så sjukt kul. Det var typ inga folk alls där men vi hade så jäkla kul ändå med massa massa dans och shots. Sen blev det efterfest hos oss och jag och Beccis däckade i sängen med kläderna på ♥
 
Igår mådde jag förvånandsvärt bra och jag och Nomi åkte till Högbo på skidtävling och korvätande, bra söndag! Och så roligt att prata igenom gårdagskvällen! På kvällen blev det bara massa mys i soffan och jag och Eric köpte plankstek från Monroes.
 
På storsjön/grymt god kantarellsoppa på Mulligans.
 
Älskar mina vänner!!!
 
(Så kul att jag skrev att jag var så trött på krogen.. Kan nu säga att jag i lördags hade bästa kvällen på krogen på flera år typ, haha)

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback