20 februari
2014-02-20 / 14:28:00

Hej! De va ett tag sedan. Har inte haft så mycket för mig, har varit sjuk så har försökt vila. Igår var jag och Eric på middag hos min mormor och morfar vilket var jättemys. Det har varit vårväder i flera dagar, så himla glad blir man av det. Men idag när vi vaknade var det alldeles vitt ute. Kan vädret bestämma sig eller?? Antingen vill jag ha mycket snö så jag kan åka skidor eller så vill jag ha VÅR. Idag har Eric åkt till Tyskland för att hämta Fia, han ska vara borta i 2 nätter men jag håller på dör haha. Hur ska det gå om jag eller han ska resa bort en längre tid i framtiden? Usch..
 
Jag sitter just nu och söker sommarjobb, sen MÅSTE jag plugga för har en tenta på lördag som jag bara måste klara. Håller även på tvättar, tycker de är rätt kul faktiskt haha, eller läskigt att gå ner till tvättstugan, men skönt att ha alla kläder rena på en gång. Vet inte om jag har några planer för resten av veckan och helgen.. Tror inte det. Nu ska jag ner i tvättstugan. Pusss
 
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback