mathelg
2014-12-09 / 12:20:00

Hejsan! Vilken skön helg jag hade. I fredags gjorde jag naglar på Becca innan jag och Eric gick till Charly´s och åt middag. Så himla gott och mysigt. Efter gick vi till nya Godishuset som öppnat här på stan, massa gott fanns det! Så vi köpte lite godis sen gick vi hem och kollade vem som vann Idol, Lisa blev det och det var helt rätt vinnare enligt mig!
 
På lördagen var det dags för tävling i Gävle med mina tjejer, dom var jätteduktiga och dom har verkligen utvecklats den här terminen! Det blev ingen medalj men vi är nöjda ändå. Nu ser vi fram emot våren och massa nya volter! På kvällen lagade Eric jättegod mat och vi tog det bara lugnt hemma i soffan. Välbehövligt ♥ I söndags var vi på adventsfika hos min familj sen tog vi det bara lugnt och köpte pizza på kvällen, så som söndagar ska vara!
 
Nu är det ny vecka och jag har massa nagelkunder, så roligt. Jag hoppas Mia kommer förbi en sväng snart, saknar henne <3
 
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback