happy new year ✩
2014-12-31 / 13:25:50

Hej på er alla! Idag är det nyårsafton, har inte hunnit logga in här på hela julen. Har haft en toppenjul iallafall  Helgen innan jul åkte jag ner till pappa och firade lite jul. Vi åt middag på Stallmästaregården, så otroligt gott!
Sen var vi ut och på lördagen var jag på överaskningsmiddag för Sofia på Mongoliska.
 
Dagarna innan jul gjorde jag väldigt mycket naglar och sen var det uppesittarkväll i Stensätra, så mysigt.
På julafton åkte vi runt som vanligt, så mysigt att träffa alla och fick fina julklappar.
 
 
På juldagen var det såklart utgång! Vi hade drinkbord på Allstar och det var en bra kväll!
På annandagen jobbade jag på H&M och sen blev det en spontanutgång som blev riktigt lyckad!
 
 
Har jobbat flera dagar på H&M och sedan fick jag för mig att jag ville göra om vår garderob.
Sagt och gjort - Eric började riva och nu är det kaos här hemma! Men det är roligt, vi har målat och ska lägga nytt golv innan vi kan inreda. Så snart får jag en fin walk-in-closet.
 
Somsagt, idag är det nyårsafton! Hoppas på en bra kväll med bästa människorna. Vi har beställt mat som vi ska hämta i Gävle 15:30, sen ska vi förbereda i min familjs hus som vi fått låna ♡ Gott nytt år alla underbara!!

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback