15 december
2014-12-15 / 13:39:46

Hur sjukt är det inte att det redan är 15 december då? Hinner inte med. Nu är vi inne på sista veckan innan jul och jag har fullspäckat schema. Ikväll ska jag till Oden på julfest med SGA, hoppas på god mat och en trevlig kväll! Imorgon måste jag handla julklappar. Är inte klar för fem öre.. Brukar alltid vara klar tidigt annars, så nu känner jag lite panik!
 
I torsdags var Sofia här och fick fina naglar och på fredagen åkte jag til Huddik över dagen. Anna som jag gick utbildningen med bor där, så hon fixade mina naglar samtidigt som vi pratade ikapp en massa. Sen blev det middag på en sportbar innan jag tog tåget hem.
 
Har även hunnit med att fira Becca som fyllt år ♥ Vi åt middag på Allstar, supermysig kväll. 
 
I helgen har jag tagit det lugnt. Igår hade vi gympaavslutning - hade ordnat rolig skattjakt och fika. Efter det såg jag, Eric, Posse, Fille och Mia, Hobbit - femhäraslaget på bio.
 
 
Sofias naglar - mina naglar

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback