Torsdag
2014-08-07 / 16:17:00

Igår hade jag en rätt bra ledig dag! Storviksbadet först, sedan lite golf, sen vinmys med Becca på balkongen och sedan middag i Stensätra. Men sen hände även en hemsk sak, min farfar dog. Vila i frid min finaste farfar. Flera år sedan vi träffades men jag tänker på när jag var mindre och vi spenderade somrarna där med mina kusiner, fina minnen. Om några veckor får vi säga hejdå på begravningen 
 
Kom iallafall precis hem från jobbet, slutade klockan 3 idag, så skönt. Ska kolla ett avsnitt PLL sen ska jag och Eric åka till min moster där Eric ska jobba lite. Ikväll ska vi på middag hos min familj, händer inte allt för ofta nu för tiden 
 
Fin bild på min älskling från helgen.
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback