Golfhelg
2014-08-11 / 19:01:25

Hej måndag! Gick upp tidigt idag för att jobba, var såå himla trött efter helgen men imorgon får jag äntligen sova. I lördags var jag på golfkurs i Högbo hela dagen och det gick väl sådär, på kvällen åt jag middag på Charlys med Beccis och favvopojkarna ♥ Efter det åkte vi till Matilda där vi drack och mös hela kvällen. På söndagen var det ännu mer golf och det gick bättre den dagen! Så nu har man grönt kort :-) På kvällen var jag hos familjen först sen åt jag AGA (första gången för mig, asgott ju) med Eric & Mattias, sedan blev det tidig kväller för mig.
 
Idag har jag städat lägenheten och nu ligger jag i soffan och njuter av att inte ha någonting att göra, haha. Så sköönt. 
 
I fredags firade vi Sofia som fyllde 20! Hon hade ordnat en grym fest <3
 
Förrätt på Charlys.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback