Fredag!
2014-08-15 / 12:00:00

Godmorgoon. Igår var jag somsagt på infomöte på komvux i Gävle, kan inte förstå att hela sommaren har gått och nästa vecka är det dags för plugg igen(!!) Sommaren har gått så jäkla fort. Sommarschemat på H&M är över och jag är numera extrajobbare, hann ju knappt blinka. MEN vilken underbar sommar jag haft fast den varit full av jobb! En underbar sommar att se tillbaka på.
 
Ska in och jobba eftermiddag idag på H&M, ska bli roligt. Sen är det fredagsmys, inga riktiga planer men ska kanske träffa några tjejer annars blir det hemmamys med min älskling bara. Vet inte än om jag är ledig i helgen men ska iallafall spela golf, dricka lite alkohol & ha en myskväll med Jossan. 
 
SÅ kär i dig.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback