AUGUSTI
2014-08-06 / 10:24:00

Det var så himla längesen jag skrev här!! Har haft så mycket för mig.. Det har varit jättefint väder så när jag varit ledig har jag tagit till vara på solen extra mycket. Det har hunnit bli augusti och finvädret håller i sig.. Men troligen inte länge till. Idag ska jag och Maja åka till Storviksbadet om det inte blir dåligt väder. Ska ha picknick och njuta av lite ledighet.
 
Har hänt mycket på dessa veckor så lägger upp lite random-bilder:
 
 
 
1. För någon helg sedan blev vi bjudna på mat hemma hos Lindfors familj, var supermysigt. 2. En onsdag blev det mys i gävle efter jobbet på Sommarkväll. 3. Var och badade med min familj på Storviksbadet. 4. Familjekampen ute i familjen Forslunds stuga, såå fin kväll. 5. HANNAS CYKELFEST! Så jävla rolig kväll <3 6. En dag förra veckan åt jag på Living Room med mina tjejer Rebecca och Evelina.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback