valborg
2014-04-30 / 12:24:59

I måndags var jag på kalas hos min syster som fyllde 14 år, herregud vad stor hon är! Fick grillat och massa fika, gott. Igår skulle jag besikta bilen kl 11, men när jag kom dit hade Eric lyckats boka i Edsbyn istället, haha. Åt lunch med becca på sushibaren, såå gott. Sen gick vi runt på stan ett bra tag och pratade + åt glass. På kvällen tränade jag, vi började med en ny volt - överslag volt, roligt men svårt :-)
 
Fick besikta bilen idag istället och den gången gick det bättre! Har inte så mycket planer för kvällen, ska vara med mina tjejer iallafall och vi ska dricka vin!
 
Ha en bra sista april!
 
Sofia hjärtat som skadade foten i helgen, krya på dig 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback