påsklov
2014-04-14 / 14:00:00

Hej! Redovisningen förra veckan gick bra, även fast jag gjorde det ensam. Stolt! I Fredags var jag på Ikea med mormor och morfar innan jag tränade. På kvällen var jag på bio med Eric, Jossan och Posse. Vi såg Non-stop som var riktigt bra! Efter bion åt vi middag på Church Street, mums. I lördags var jag, Eric, Fia och Marcus o grillade i Årsundaskogarna, riktigt mys. På kvällen var det fest, kanske blev lite för mycket alkohol haha men det var en bra kväll!
 
Igår tog jag det lugnt, en sväng in till Gävle med nåra tjejer och på kvällen firade vi Karin som fyllde år, fick supergod mat och det var en jättebra söndag :-)
 
Idag har jag storsädat här hemma så nu är det så rent o fint. Love it! Har påsklov nu men ska försöka plugga lite och göra lite nytta.
 
weheartit

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback