gymnastikhelg
2014-04-28 / 12:13:00

Har haft en underbar helg full av gympa.
Trots två skadade gymnaster är vi nöjda med tävlingen och vi har haft jätteroligt! I fredags förtränade vi fristående och på kvällen tog vi det lugnt med lite godis och mys. På lördagen var det dags för tävling och först ut var fristående som gick rätt bra. Sen trampett och tumbling som gick lite sådär. Det blev lite kaos då både Sofia och Anna gjorde illa fötterna under tävling. Annars hade vi fina varv och jag är nöjd! Det blev ingen final så igår fick vi sitta på läktaren innan vi åkte hem i ett underbart SOMMARVÄDER! Vilken toppenhelg vi har haft och dessa sommarkänslor är ju underbara.

 
Idag har jag varit i skolan på tenta och senare ska jag fixa ögonbrynen och fransarna på stan. Idag fyller min fina syster 14 år så ska dit på kalas. Grattis Louise ♥
 
 
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback