need this
2013-10-03 / 12:57:00

Sitter just nu och försöker plugga biologi.. Har min första tenta på måndag. AAH, nervös. Kan inte koncentrera mig på boken och göra typ allt annat för att slippa plugga.
 
I fredags var jag i Gävle med mina gympagirls och dansade poledance, åt på Allstar och gick på Slick. Riktigt bra kväll! Isabelle som är instruktör i poledance hade ett pass med oss och omg vad svårt det var. På lördagen jobbade jag först på folkets hus sen var det fest hos Hanna. Bäästa kvällen som avslutades på Lobby (as always)!
 
Minns typ inte vad jag gjort de andra dagarna, varit i skolan och köpt en dator iallafall. MacBook Pro med Retina, looove ♥
 
Nu MÅSTE jag plugga.
 
 
Suada, Istanbul.
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback