Höstlov
2013-10-30 / 09:04:05

Hej!! Har haft så himla mycket i skolan(och har fortfarande) så har inte haft tid att skriva. Har nog hänt ganska mycket sen jag skrev sist så ska försöka minnas. Jag har varit på Winnerbäck med Eric en mysig söndag, skrivit två tentor varav en som jag inte klarade.. Jag har varit på myskväll med tjejerna hos Evve där hon fixat massa gott och drinkar, jag har gjort högskoleprovet och jag har varit på lobby och och spårat med min tjej. Har även varit på inflyttningsfest hos Posse som flyttat in högst upp i vårat hus. Sen så har jag pluggat... Men nu har jag faktiskt höstlov, så skönt. Idag ska jag till Matilda och fixa håret och ikväll ska jag på silversmide.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback