När allt är slut, vad gör väl det, om hundra år, när vi är tillbaks på noll?
2013-08-30 / 14:39:00

Hej fredag! Hade världens galnaste utgång i lördags, har inte haft ork att skriva här. I vilket fall så hade vi askul, älskar mina tjejer. På söndagen gick vi inte upp ur sängen förens 19:00. Skönt vare. Sen i veckan har jag haft picknick i (antagligen) sista sommarvärmen med Mia. Det var så gosigt. Sen har jag umgåtts med min kära Beccis, älskar att hon är hemma. Idag har gått i skolan och färgat ögonbrynen på Belissima. Nu borde jag egentligen plugga.. Men vem orkar det en fredag? Inte jag iallafall. Ska hem till mamma senare och äta, myyys. Imorgon är det festlördag igen. Bästa.
 
 

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback