welcome 2012
2012-01-02 / 12:50:59

Några biler från slutet på 2011. Har firat jul, varit ut på Lobby på juldagen+annandagen, träffat släkten + fina människor, varit på en liten krogrunda i Sandviken, ätit massa onyttigt, myst, legat framför tv:n, varit lycklig och firat nyår med världens bästa.

Firade in det nya året hos Hanna i Vallhov med underbara människor. Hade ett jättebra slut på världens bästa år och nu är det bara att se fram emot ett nytt år med nya upplevelser. Att jag ska ta studenten, bli vuxen och ut och se världen känns sjukt skrämmande samtidigt som jag ser fram emot det. Om ett år kommer antagligen mitt liv se helt annorlunda ut och alla mina älskade kommer vara på olika platser i världen. 2012 är året som kommer förändra allt men också året som ska bli det roligaste någonsin.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback