lever i stor sorg och saknad
2011-10-11 / 21:17:07

Världens bästa sommar.

Vilka länder besökte du?
Cypern.

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Ojoj, den 5e augusti, 28 juni - 2 juli och 19 augusti.

Bästa köpet?
Lätt biljetterna till Peace och Napa.

Vad spenderade du mest pengar på?
Fest, alkohol, resa.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla mina underbara vänner som jag upplevt så sjukt mycket roligt tillsammans med!

Hur tillbringade du din midsommarafton?
Var hemma hos Matilda med brudarna. Festade, dansade, spårade och somnade med Evve i hennes säng.

Favoritprogram?
Vem orkar kolla på tv på sommaren? Isåfall Gossip Girl som jag kollade en del på när jag skulle sova.

Vilken är den bästa boken du läst i sommar?
Kommer inte ihåg en bok jag läst.. Fy skäms jag älskar ju att läsa.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Typ inte. Mindre jobb isåfall då!

Sommarens sötaste?
Mina spårade vänner<3

Sommarens största kärlek?
Ayia Napa och den stora kärleken till chickenbits.

Sommarens låtar?
Avicii-Levels/Fade into darkness, Veronica Maggio, Skrillex-Cinema, Pitbull-International Love, David Guetta-Where them girls at, Loona-Vamos a la playa, Sak Noel-Loca people, Pitbull-Give me everything, Jennifer Lopez-On the floor, Fest hos Mange osv. Har säkert glömt nån sjukt viktig haha.

Sommarens bästa?
Maskinen på peace&love, Avicii, skolavlutningen hos Isak, Poolparty/Partybåt/barrunda på Napa, Grabbarna Grus, min tatuering, alla utgångar, världens bästa vänner och körkort.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback