hööööööstlov
2011-10-27 / 11:31:13

Hej!! Har fått älskat höstlov. Nu igen tänkte jag säga, hehe men det känns faktiskt som nyss jag hade höstlov. Usch tiden går så fort.

Iallafall så är det obeskrivligt skönt. Ska dock en sväng till västanbyn imorn på praktik men det tackar man ju inte nej till, goaste ungarna. Igår var jag på en liten roadtrip med mina fina, dom utsatte sig själva för en skräcktur i skogen men jag, Maja och Matilda var moraliskt stöd. Sen blev det lite mys hos Hanna till SATC2.

Idag ska jag försöka ta mig till Valbo sen peppa inför morgondagen: 50cent afterparty på LOBBY!

Och på måndag åker jag och Rebecca till Stockholm för shopping, hotellmys, Rihanna och feeeeest.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback