dag 1
2011-07-17 / 23:14:00

Här kommer dag 1 på listan som jag totalt glömt bort.. (typ i vintras skulle jag börja)
Tänkte blogga lite för min kära vän Sofia nu!


♥ En bild på mig + 10 fakta om mig.



Oj svårt, känns som ni redan vet allt om mig.. hehe med tanke på att det bara är mina närmaste som läser denna blogg.

1. det godaste jag vet är kaviarmackor som man doppar i oboy
2. jag är sjukt morgonpigg på helger och lov, jag kan vakna typ 7 och gå upp
3. jag har haft tandställning i nästan 5 år............
4. jag har nog någon slags hypokondri, haha iallafall enligt mina kära vänner
5. jag hatar min näsa
6. jag kan inte sova om minsta lilla grej i mitt rum ligger fel eller sängkläderna är knöliga
7. jag är beroende av nagelkräm
8. jag älskar att läsa och glömma mina problem för en stund
9. jag älskar att städa och rensa mitt rum, har typ inga grejer kvar snart..
10. jag går och lägger mig klockan 8 på vardagarna

 


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback