underbart!
2011-01-13 / 20:44:44

imorgon är äntligen första skolveckan avklarad! jag och beccis åker till stockholm över helgen och roar oss, kommer bli bäst. idag har jag tränat med sanna och nu ägnar jag mig åt att packa.. + kolla på pretty little liars som gjorde mig beroende redan efter första avsnittet(tack tildis och beccis!!!!), sjukt bra! imorgon måste jag köpa ett minneskort, detta går ju inte. vill ha bilder från helgen.. kommer ju bli en del känner jag på mig! jaja, i have some stuff to do! [♥♥♥]

tänker tvinga min kära vän att äta världens godaste kina,thai-mat i helgen.. fast känner ganska mycket för hard rock också. äh får nog låta beccis bestämma ändå!


Kommentarer:

Postat av: rebecca

hihiih nej sötaaan du får bestämmma hela helgeeeeeeeen, jag ska vara den här förvirrande turisten som du måste guidaaa :)

2011-01-13 / 20:56:42
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback