1 januari 2011
2011-01-01 / 19:53:30

vilken nyårsafton vi hade igår! gaaalen.

2011 är året då allt ska hända, ojoj är så taggad på detta år så ni förstår inte! finns så många saker jag ser fram emot, kommer bli grymt. jag har ju ett par nyårslöften också, som jag för första gången ska hålla! 1. inte vara elak mot min kära mamma eller min familj 2. ta vara på vaaaaaarje dag, och ta livet som det kommer 3. inte impulshandla, som jag ALLTID gör 4. spara pengar varje månad. sen hade jag fler men dom har jag tyvärr glömt nu..

jag är faktiskt taggad på att hålla mina löften. sen borde jag väl träna lite mer regelbundet också.. nu vet jag ju inte senast jag var på ett gym...!

idag har jag legat inne hela dagen, känner att jag är värd det hehe. nu blir det fångarna på fortet!♥


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback