in dreams we believe
2011-02-06 / 21:19:17

tillbaka i skolan igen.. känns väl sådär. men behöver bara stå ut 2 veckor! YES.

tänkte köra en liten lista igen precis som beccis och jossan! gillar ju listor jag, kul för er och kul för mig hehe. tog dock bort några jag redan gjort.

börjar när jag har tid!

  1. En bild på mig + 10 fakta om mig.
  2. En person jag vill träffa just nu.
  3. Min favorit årstid och varför.
  4. Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
  5. Typ av killar jag faller för.
  6. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
  7. Bild på mig och min bästa vän.
  8. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
  9. Någonting jag oroar mig för.
  10. En bild på ett ställe jag vart på.
  11. Mitt drömbröllop.
  12. En bild på mig själv för ett år sen.
  13. Någonting jag ångrar.
  14. Vad jag åt idag.
  15. En bild på det jag köpte senast.
  16. En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
  17. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
  18. En låt som får mig att gråta.
  19. Mitt favoritprogram – och varför.
  20. Min favorithögtid.

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback