söndag
2011-02-20 / 22:51:12

hej vännoooor. söndag idag meeen jag har lov så det gör absolut ingenting! gårdagen spenderades hemma hos världens bästa beccis. vi lagade enchiladas och kollade på melodifestivalen, bäst. annars har jag myst hela helgen och självklart avslutades den med solsidan och big brother! imorgon har jag mycket att göra, har t om. gjort en to-do-list!

  • (försöka) göra klart alla skolarbeten
  • fixa kamera på expert
  • lämna brev på olika arbetsplatser
  • luncha med jossan
  • gå till tandläkaren
  • träffa mia
  • + rebecca
  • + flera?
  • körskolan
  • packa!
ojoj vet inte hur jag ska hinna med allt.. meen det löser väl sig! sängen kallar, börjar må lite illa! blöö, natti xxx

Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback