andra
2011-12-07 / 22:15:00

2. Berätta om staden som du bor i.
 
Jaaa, jag bor somsagt i den lilla staden Sandviken, älskad av många men hatad av fler. Dock har jag kommit på att jag tycker om våran lilla stad väldigt mycket. Jag är uppvuxen här med världens finaste människor runt om mig och jag skulle aldrig velat växa upp någon annantans. Alla känner väl i princip alla och just nu tycker jag det är väldigt positivt. Man vet vilka man träffar på krogen, man vet var man har varandra och jag är så jävla glad för alla fina jag lärt känna. Ibland kan det såklart vara jobbigt och man vill bara dra härifrån och slippa alla, men i det stora hela så trivs jag precis som det är just nu!
 
Alla minnen jag har härifrån är så fina. Kommer aldrig glömma alla fjortisfester, SAIK-matcher, konfirmationen, alla år med gymnastiken, åren på Murgårn, skolavslutningar i stadsparken, fester i Högbo, donkendejter, alla spårade kvällar, alla filmkvällar och alla Lobbykvällar! Så små saker men ändå så stora och minnesfyllda!♥
 
 
Trackback