hejdå 2011!!!
2011-12-30 / 15:53:18

Då börjar slutet på det här året närma sig. Världens bästa år. Har bara bra saker att se tillbaka på från det här året och jag har fått göra nästan allt jag önskat mig. Så glaaaaad! Orkar inte göra någon sammanfattning men det får bli en liten lista iallafall.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja hur många saker som helst! Fyllde 18, gick på krogen, var på festival, åkte utomlands själv och levde livet.
Har du några nyårslöften? Har faktiskt inte tänkt på det men det lär jag väl ha!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
Vilka länder besökte du? Thailand och Cypern.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 6/5, 5/8, 19/8. Sen finns de väl några fler också.
Vad var din största framgång 2011? Tog körkort!!
Största misstaget? Tänker jag inte dela av mig här.
Bästa köpet? Biljetterna till peace, napa och min OnePiece.
Vad spenderade du mest pengar på? Utan tvekan fest(kläder + alkohol + mat osv)
Gjorde någonting dig riktigt glad? JAAAA♥ Alla mina underbara vänner.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011? Levels, Party Rock Anthem, Where them girls at, Fest hos Mange osv. Och en låt jag fick höra ganska nyligen, She's so high.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar.
Favoritprogram på TV? Fråga Olle dokumentären typ haha.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Gick i skolan, firade med släkten, fick en överaskningsfest, var på slick. Underbara dag!
Var 2011 ett bra år? Världens bästabästabästa.


Kommentarer:


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback