hej liiiiv
2011-08-02 / 22:42:00

augusti = höstmånad... NEEEEEEEJ, Ayia NAPAMÅNAD!!!!!!! Galet taggad tjej på livet<3 Imorgon jobbar jag min näst sista dag....lalala!! Sen på torsdagnatt drar vi. Hur underbart? Har iallafall redan packat och idag har jag haft ledig dag med min älskade Mia. Vi hängde vid poolen, lunchade på waynes, bakade och bara myste lite. Nu ska jag sova och imorgon ska jag upp tidigt och springa med mami! Måste bli smal till napa... Hehe kanske skulle tänkt på det lite tidigare? Men skitsamma!!! Hörs väl en gång till innan jag drar dååå. YO YO TILL BECCIS


världens finaste vän

Kommentarer:

Postat av: rebecca

hahha fjaaaaaaaaaaaaaaaaaant <3 <3 <3

2011-08-04 / 00:31:43
URL: http://rebeccamanda.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail-adress: (visas ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback